توییت جدید ROCKSTAR و تولد دوباره RED DEAD
aks2

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

معرفی بازیهای روز , توضیحاتی درباره سیستم عامل مورد نیاز برای بازی

ak

aks14


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

aks15 عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
aks29
mohammad.rst60
b2
14:15
سه شنبه 27 مهر 1395

تقریبا با صراحت می‌توان گفت که بعنوان یک گیمر تنها در صورتی می‌توانید خبرهای تازه از Read Dead را نشنیده باشید که زیر یک سنگ یا در مناطق بی‌آب و علف و دور از تمدن و اینترنت زندگی بکنید.

شرکت راک‌استار با تغییر کاور و تصویر شبکه‌های اجتماعی خود شایعات مربوط به معرفی نسخه جدید Red Dead را قوی‌تر کرده است.

به نقل ازVG 247، یکی از کاربران و طرفداران کنجکاو Red Dead‌ با کاوش و جستجو در کد‌های وبسایت Rockstar توانسته است نام Red Dead Retribution را از درون آن پیدا کند!

این احتمال وجود دارد که پسوند نسخه بعد Red Dead عنوان Retribution باشد، کلمه‌ای که معنایی نزدیک به مجازات و مکافات دارد! با این وجود این تنها یک شایعه است. در صورت انتشار اخبار و شایعات بیشتر شما در جریان خواهیم گذاشت.

red dead

Red Dead Redemption عنوانی بسیار بزرگ، محبوب و موفق بر روی PS3 و Xbox 360 بود که توانست در زمان خود با ارائه‌ی کیفیتی مثال زدنی، طرفداران بی‌شماری را برای این نام به ارمغان بیاورد. حال همین هواداران که سالها منتظر نسخه‌ی بعدی این بازی بوده‌اند با عشق و علاقه‌ای باورنکردنی به این خبر واکنش نشان داده‌ و نقطه به نقطه‌ی فضای مجازی را با لوگوی تازه منتشر شده‌ی Rockstar به رنگ قرمز زینت بخشیده‌اند.

 به نقل از Gamingbolt، توییت اصلی‌ای که این خبر را منتشر کرده (تا لحظه ی انتشار این آمار) در حدودِ 70.000 بار ری-توییت (توییتِ دوباره) شده و بیش از 100.000 لایک دریافت کرده است. در Instagram آمار لایک مرز 100.000 را رد کرده و لایک‌های فیسبوک نیز به بیش از 45.000 عدد رسیده‌اند.

red dead

این اعداد بشدت دیوانه‌وار و حتی خنده‌دار هستند و تفریبا بیاد ندارم که هیچ بازی دیگری در چنین زمان کوتاهی با این حجم از "انفِجار انتظارها" مواجه شده باشد.

شاید نزدیک‌ترین مقایسه‌ای که بتوانیم از این شدت استقبال مثال بزنیم مربوط به سال 2011 و اعلام خبر انتشار Grand Theft Auto V باشد ولی حتی در صورت مقایسه با آن دوران هم وضعیت حال حاضر شگفت‌انگیز است.

بیایید امیدوار باشیم که Rockstar بزودی و به شکل رسمی نسخه‌ی بعدی سری را اعلام کرده و بدین واسطه این استقبال حماسی و شور و شوق و عشقِ هواداران را کامل کند.

 



تعداد بازدید از این مطلب: 161
aks35
بازدید : 161
aks36

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









aks38
aks39
aks40
aks42

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
aks43
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



این وب سایت درمورد توضیح عملکرد ارایه شده در بازیهای نسلهای جدید کنسول ها و پی سی میباشد.میتوانید اطلاعات خود را درباره بازی بروز کنید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به انواع بازی های کامپیوتری مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر